fredag 24. september 2010

På tide med litt oppdatering

Lenge sia siste det skjedde nokka her. Forsåvidt lenge sia sist det skjedde nokka. Punktum. Ja, med IKT-studian altså. Forrige uka sku eg ha vært på samling i Alta med klassen, men etpar presserende møta satte en effektiv stopper førr det. Heldigvis leve vi i fremtida, og den e som kjent digital: Alle presentasjona, og tel og med tavleskribleria finnes å lese på Fronter, så da blir det bare opp tel meg sjøl. Hadde selvfølgelig vært artig å treffe klassen, og så elske eg byen Alta. Men det får være tel neste gang.

No e eg godt igang med arbeidsoppgavan førr uke 38, så da kommer det sikkert oppdateringe her på bloggen. Med erfaring fra elektrobransjen va det kanskje ikkje gransking av maskinvare og programvare eg frykta mest, men det blir vel verre etterkvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar