torsdag 2. september 2010

Følge meg

Mange (mer enn én ;P) har spurt koffør det ikkje går an å "følge" bloggen min. Vel, da eg etterkvert fant ut kordan eg kunne utforme sia mi, fjerna eg alle applikasjonan som eg syntes va unødvendig. Blant anna tenkte eg at det ikkje va nødvendig å "henge ut" dem som har valgt å følge bloggen min. Etterkvert oppdaga eg at i samme farta forsvant også knappen som gjor det mulig nettopp å følge meg. Da Lisbeth gjor meg oppmerksom på tabben, la eg først telbake gadget'en, men så såg eg at det va mulig å klikke "Følg" heilt øverst tel venstre på sia, rett attmed søkefeltet. Fint, tenkte eg, og tok bort gadget'en igjen. Men så, idag, oppdaga eg at "Følg"-knappen va søkk borte! Da viste det seg at du må VÆRE PÅLOGGA førr at den skal vises. Så... vesst du vil følge bloggen min; logg deg på og trykk "Følg" på menyen øverst på sia.

2 kommentarer:

  1. velkommen som blogger, Frode. Liker slike innlegg, der du utforsker mulighetene i programvaren. Interessant. Jeg meldte meg som følger, lurer på om jeg hadde gjort det tidligere - fikk jo ikke sett om mitt bilde var der :)

    SvarSlett
  2. Takk førr det :) Du har et godt poeng. Mulig eg må legge innstikket telbake... Kan jo faktisk være nyttig informasjon ;P Skal sjekke litt om det går an å registrere seg flere ganga som følger.

    SvarSlett